luni, 27 decembrie 2010

I'm the one who matter?

La naiba, ninge din nou. De fiecare dată când a nins s-a întâmplat ceva ciudat. De data asta ninsoarea a venit mai hotărâtă ca niciodată, parcă cu gânduri de răzbunare, se aşterne încet, molcom ca şi când ar vrea să pună stăpânire pe sufletul meu plin de cicatrici, şi să îl omoare odată pentru totdeauna. Probabil pentru a scurta chinul pe timp îndelungat. Dar totuşi este necruţătoare şi nemiloasă aspirând la o moarte lentă, şi foarte dureroasă.

Da, sunt la pământ, am decăzut. Si nimic nu mai contează acum, poate doar MP3-ul căruia i-a cedat şi lui bateria, telefonul, care de mult timp a uitat să mai sune, poate şi el s-a săturat, nu îşi mai simte sensul, creionul... si o foaie tocită de atâtea ştersături din agenda mea. Până nici ele nu mai sunt ineresate să funcţioneze pentru mine, îşi fac datoria pentru a nu fi concediate, la fel ca un muncitor care se duce plictisit în fiecare zi la servici, şi se întreabă: "de ce trebuie să merg şi mâine ? "

M-am săturat, mă depăşeşte din nou situatia asta. M-am plictisit să scriu mesaje, ca apoi să le arunc în Drafts, neavând curaj parcă să le mai trimit. M-am saturat sa nu se intample totul asa cum mi-am propus, sau macar cum era stabilit.

Probabil va mai trece ceva timp.


4 comentarii:

  1. Am trecut si eu de multe ori prin perioade de genul asta si am asteptat sa se mai lumineze si calea mea.In cele din urma am reusit sa schitez un zambet,deci trebuie sa astepti sa se se mai asterne lucrurile:*
    P.S:Sarbatori fericite,Anisia>:D<!

    RăspundețiȘtergere
  2. Of Anisia>:D< stiu ca nu ajuta la nimic cuvintele nimanui..pentru ca ma simt la fel ca tine... si stiu ca nimeni nu intelege, iar tot ce conteaza... din pacate e pierdut...
    Cred ca nu ne ramane decat sa... asteptam? Sa suferim si sa speram ca va trece? eu nu mai stiu, nu gasesc niciun raspuns... tu?

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce iți pierzi timpul socotind cât de nașpa este ninsoarea ? Caută la fiecare melancolie câte o alternativă ... de exemplu: NINGE - dute afară , într-un parc ... hmmm , cu siguranță vei găsi 2 3 copii care încearcă să ridice un om de zăpadă , dă-le o mână de ajuntor.Va fi amuzant , pune-te în locul lor,aduți aminte cum era când erai de vârsta lor și făceai același lucru ... PS. ce am scris mai sus este o explicație ironică . PS2.explicația potrivită ar fi: pune mâna pe telefon (vezi să fie încărcat) sună-ți 2 prieteni ... cu siguranță vei găsi aceste persoane în agendă ;) , și ieșiți la o ciocolată caldă ... încearcă să suni prieteni pe care nu i-ai mai sunat niciodată pentru astfel de " invitații " ... THINK ABOUT IT , nu lasa tăcerea să te influiențeze negativ. AI 18 ANI , ai momente peste momente la o vârstă frumoasă ca aceasta.

    Cu drag , ... fără semnătura


    PS3. ROCK-n-ROLL

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc de sfaturi, fara semnatura, asa o sa fac data viitoare cand va ninge :)).

    RăspundețiȘtergere