sâmbătă, 28 august 2010

Confused...


(multumesc pt melodie)


Altă perioadă în care sunt prea confuză, nu mai ştiu clar ce simt pentru persoanele de "langa mine". O fărâmă din suflet îmi urlă felonic în ureche că îşi vrea viaţa dinainte, alta mă trage inconştientă către el, alta îmi aduce aminte că ei sunt tot ce mi-a rămas, alta, atât de insignifiantă, îmi spune că viitorul este al meu. :)))), ce comice! Frateee, ce-s aici? Am şi eu un punct de vedere, am şi eu o coloană vertebrală ca să pot lua o decizie. Nu e nevoie să îţi baţi joc de mine, suflet idiot. Merg înainte, mă împiedic, cad, mă lovesc... Continui, nu voi mai conta pe tine, suflete. Ce dacă, orice şut în fund, e un pas înainte, voi învăţa din greşeli, da, asta voi face.
Voi lupa atât cât îmi va sta în putere să distrug fiecare bucăţică contopitoare din suflet, şi zidul acela de neputinţă si insensibilitate care l-a format între noi.
Nu îmi e frică de nimic, am căzut de atâtea ori. Şi m-am ridicat, si sunt bine, încă sunt bine :). Şi voi mai fi!

6 comentarii:

  1. ...m-am trezit, era intuneric si de data asta n-am plans si nu m-a speriat, i-am dat intunericului o palma, ce daca mi-a luat el lumina...Cam asa vei face si tu se pare. Bravo puiuta. Daca exista vre-un administrator al feeling-urilor tale, cu singuranta acela esti tu:).
    si mi-a placut la nebunie: "O fărâmă din suflet îmi urlă felonic în ureche că îşi vrea viaţa dinainte". :)

    RăspundețiȘtergere
  2. si ce melodie superba. e foarte frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. te rog, scoate prostia asta cu literele ca-mi vine sa ma bag cu ea, aia dupa ce scrii tre s abagi 5 litere.

    RăspundețiȘtergere
  4. daca mi-ai zice si cum... :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Cei din formatia Plumb, au melodii foarte foarte interesante si frumoase.
    Cat despre ce ai scris tu, nota 10.

    Ca sa scapi de asta cu verificarea spam, de ce se plangea melekdee, intrii in Setari -> Comentarii iar undeva jos in pagina selectezi "nu" la intrebarea "Vreţi să afişaţi verificarea cuvintelor pentru comentarii?".


    Sa auzim numai de bine.
    neK ( http://soeasy.ro )

    RăspundețiȘtergere